Polityka zwrotów
Polityka zwrotów - Borkowski Warszawa
W Borkowski Warszawa staramy się zapewnić wszystkim naszym klientom doskonałą obsługę i przyjemne zakupy. Nasza polityka zwrotów i refundacji została starannie opracowana, aby zapewnić maksymalną przejrzystość i satysfakcję w określonych warunkach. Prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi wytycznymi dotyczącymi zwrotów i refundacji.
Warunki zwrotu
Gwarancja zwrotu nowych produktów
Oferujemy gwarancję zwrotu wszystkich nowych produktów, pod warunkiem, że zostaną one zwrócone w oryginalnym, nieużywanym stanie, z dołączonym oryginalnym opakowaniem i metkami.
Ze względów higienicznych zapieczętowane produkty, takie jak bielizna, stroje kąpielowe lub kosmetyki, nie mogą zostać zwrócone po zerwaniu plomby.
Termin zwrotu
Zwrot musi nastąpić w ciągu 60 dni od daty otrzymania towaru. Zwroty przesłane po upływie tego terminu nie będą przyjmowane.
Wadliwe lub uszkodzone produkty
Oferujemy pełną gwarancję na wszystkie wadliwe towary. Jeśli produkt ma wadę produkcyjną, można go zwrócić w celu uzyskania kredytu sklepowego, pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany, w zależności od preferencji.
Aby zgłosić wadę, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni od otrzymania produktu i przesłać wyraźne zdjęcia przedstawiające problem.
Zwroty rzekomo wadliwych produktów bez wcześniejszej dokumentacji fotograficznej mogą nie zostać przyjęte.
Nieodebrane lub niedostarczone paczki
Jeśli paczka nie zostanie odebrana lub nie zostanie odebrana z urzędu pocztowego lub wyznaczonego punktu odbioru i zostanie automatycznie zwrócona do naszego dostawcy, zastrzegamy sobie prawo do odliczenia 100% wartości zamówienia od kwoty zwrotu w celu pokrycia kosztów obsługi i międzynarodowej wysyłki zwrotnej.
Anulowanie zamówienia
Ze względu na nasz zautomatyzowany proces realizacji zamówień, nie jest możliwe anulowanie zamówienia po jego złożeniu, ponieważ jest ono natychmiast przekazywane do przetworzenia i wysyłki.
Proces i wysyłka
Koszty zwrotu i lokalizacja
Klienci są odpowiedzialni za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. Zwroty muszą być wysyłane do naszego magazynu w Azji. Borkowski Warszawa nie pokrywa kosztów wysyłki zwrotnej i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe opłaty (w tym cła lub podatki) poniesione podczas procesu zwrotu.
Proces zwrotu
Aby zainicjować zwrot, należy wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@borkowski-warszawa.pl. Po zatwierdzeniu wniosku o zwrot otrzymasz szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu, w tym adres zwrotny i formularz zwrotu.
Zwroty bez wypełnionego formularza zwrotu nie będą przetwarzane.
Dowód nadania przesyłki zwrotnej
Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki zwrotnej z funkcją śledzenia do czasu przetworzenia zwrotu. Bez dowodu zwrotu nie jesteśmy w stanie zagwarantować zwrotu pieniędzy.
Pytania lub wsparcie
Borkowski Warszawa dokłada wszelkich starań, aby zapewnić satysfakcję klientów. Przestrzegając naszej polityki zwrotów i refundacji, staramy się przetwarzać wszystkie zwroty sprawnie i uczciwie.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem: